تبلیغات
بهائیت شناسی - احکام بهائیت - 4 z
بهائیت شناسی
www.Baha9.ir
منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • کل بازدیدها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین به روز رسانی :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل مطالب :
درباره ما

" بسم الله الرّحمن الرّحیم "
اینجانب تلاش می کنم با استفاده از کتابهای رهبران بهائی، احکام، اعتقادات و تناقضات بهاء و عبد البهاء و شوقی را از کتابهای آنها استخراخ کرده با سند و مدرک در اختیار این فرقه گمراه قرار دهم، تا حقیقت بر آنان روشن گشته به آغوش اسلام عزیز باز گردند.
وَ السّلَامُ عَلَی مَن اِتَّبَعَ الهُدَی.
« بابائی »
جستجو


دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان

ابزار و قالب وبلاگ

کاربردی
logo-samandehi
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
ارسال شده در 1392/07/6 ساعت 08:37 توسط بابائی


                                         ذلت پذیری

 

      در قسمت قبل دیدیم که رهبر گمراه فرقه بهائیت حسینعلی نوری به پیروانش دستور داد که حق ندارید در سیاست دخالت کنید و به حاکمان و سلاطین خود اعتراض نمائید. عبدالبهاء فرزند این مدعی نبوت نیز پا در جای پدر گذاشته و همین حکم را بر پیروان گمراه خود صادر کرده و اطاعت و انقیاد در برابر فرامین سلاطین را خواستار شده است!


      اشراق خاوری در کتاب گنجینه حدود و احکام در صفحه 335 سطر 6 از قول عبد البهاء نقل می کند که وی گفته است: « تکلیف احبای الهی اطاعت اوامر و احکام اعلیحضرت پادشاهی  است آنجه امر فرماید اطاعت کنند و همچنین کمال تمکین و انقیاد بجمیع اولیای امور داشته باشند ».


      عباس عبدالبهاء همجنین در صفحه 336 سطر 11 همین کتاب می گوید: « هر کسی در امور سیاسیه مداخله کند و خارج از وظیفه خویش حرفی زند و یا حرکتی نماید همین برهان کافیست که بهائی نیست دلیل دیگر نمی خواهد ».

      یکی از وظائف مهم پیامبران الهی دخالت در سیاست است زیرا مقام تشریع و جعل احکام مختص پروردگار عالم بوده و هست و شخص پیامبر باید احکام الهی را به مرحله اجرا گذاشته و مردم را طبق دستورات الهی تربیت و تزکیه نموده و امور اجتماعی مردم را تدبیر نماید. اما همانطور که دیدیم پیامبر این قوم گمراه به پیروانش دستور می دهد (در صفحه 334 سطر 1 همین کتاب) « خداوند مملکت ظاهره را به ملوک عنایت کرده، مطیع محض حاکمان باشید و بر احدی جایز نیست ارتکاب امری که مخالف رأی رؤسای مملکت باشند ».


     با این دستور بهاء و عبدالبهاء فرد بهائی نباید مرام و مسلکی داشته باشد، زیرا حاکمان و سلاطین هر کشوری از قوانین کشور خود طرفداری می کنند و کسی می تواند از حاکم خود تمکین و انقیاد نماید که کوچک ترین تخلفی از قوانین آن کشور نکند. همچنین فرد بهائی نباید در کشوری زندگی کند که پادشاه آن کشور مسلک بهائیت را قبول ندارد.


     با این تفسیر باید گفت که باب و بهاء و عبدالبهاء افراد دروغگوئی بودند زیرا بر خلاف قانون مدنی کشور ایران قیام کردند و با پادشاه وقت جنگیدند. بنابراین عدم دخالت در سیاست که حسینعلی و عبدالبهاء به آن فرمان دادند، از دو حال خارج نیست؛ یا آنان معنای سیاست را نفهمیدند ( چون عدم دخالت در سیاست برخلاف معنی نبوت است که حسینعلی مدعی آن بود. زیرا سیاست در زبان عربی بمعنی تربیت افراد و تأدیب اشخاص و تنظیم امور و تدبیر کارها و قیام کردن بر اداره امور فرد و جامعه است و چنین سیاستی وظیفه شخص نبی مرسل است) و یا اینکه از روی ریا و تزویر و عوام فریبی این حکم را صادر کردند.

 

برای دیدن کتاب گنجینه حدود و احکام روی ادامه مطلب کلیک کنید.


مشخصات کتاب گنجینه حدود و احکام

64ev_گنجینه_حدود.jpg

صفحه 335 سطر 6

2hs_335.jpg

صفحه 336 سطر 11

gesk_336.jpg

صفحه 334 سطر 1

2rv1_334.jpg


موضوع : احکام بهائیّت ,