z
بهائیت شناسی
www.Baha9.ir
منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • کل بازدیدها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین به روز رسانی :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل مطالب :
درباره ما

" بسم الله الرّحمن الرّحیم "
اینجانب تلاش می کنم با استفاده از کتابهای رهبران بهائی، احکام، اعتقادات و تناقضات بهاء و عبد البهاء و شوقی را از کتابهای آنها استخراخ کرده با سند و مدرک در اختیار این فرقه گمراه قرار دهم، تا حقیقت بر آنان روشن گشته به آغوش اسلام عزیز باز گردند.
وَ السّلَامُ عَلَی مَن اِتَّبَعَ الهُدَی.
« بابائی »
جستجو


دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان

ابزار و قالب وبلاگ

کاربردی
logo-samandehi
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
ارسال شده در 1394/10/6 ساعت 08:25 توسط بابائی
                                    
                                        بهائی، بهائی نیست!
 

     در سند قبل ملاحظه کردید که بهائیت دین را از سیاست جدا می داند و معتقد است هرکس در امور سیاسیه مداخله کند و خارج از وظیفه خویش حرفی بزند و یا حرکتی نماید همین کافیست که بهائی نیست. همانطور که حسینعلی نوری در کتاب اقدس گفته بود« لیس لأحدٍ أن یعترض علی الذین یحکمون علی العباد دعوا لهم ما عندهم».


      عبدالحمید اشراق خاوری از بهائیان مشهور در کتاب گنجینه حدود و احکام صفحه 236 سطر7 می نویسد:« نفسی از احباء اگر بخواهد در امور سیاسیه در منزل خویش یا محفل دیگران مذاکره بکند، اول بهتراست که نسبت خود را از این امر قطع نماید و جمیع بدانند که تعلق باین امر ندارد، خود می داند».


از این جملات مطالبی استفاده می شود:

1- بهائی نباید درحقیقت مرام و مسلکی داشته باشد، زیرا سلطان واولیای امورهرمملکت می باید ازقوانین و حقوق اساسی آن کشورطرفداری وپیروی کنند. و کسی می تواند ازسلطان تمکین واطاعت نماید که کوچکترین تخلفی ازقوانین اساسی ومدنی مملکت نکند.


2- بهائی نباید درجهان وجود داشته باشد، زیرا درجهان مملکتی نیست که مسلک بهائیت را بعنوان یک دین الهی شناخته و با مسلک بهائیت توافق نظرداشته وبرای بهائیان احترام وعظمتی قائل باشد.


3- خود باب و بهاء باید دروغگوباشند، زیرا برخلاف قانون اساسی ومدنی کشورایران قیام کرده وانقلاب خطرناکی براه انداخته و با سلطان وقت جنگیدند.


4- اغلب احکام وحدود باب و بهاء برخلاف سیاست مملکت ومخالف میل سلطان کشوراست؛ مانند مجلس بیت العدل ومحفل روحانی که برای تعظیم اموروتربیت افراد وتدبردرپیشرفت بهائیت تشکیل می شود. و چون تبلیغات بهائیت، وتساوی حقوق مرد و زن، و رجوع اوقاف به بیت العدل، و حکم سرقت وقتل و سائرجنایات وغیراینها که بهائیان عملاً برخلاف مشی و روش سلطان سلوک می کنند.


5- عدم مداخله درسیاست، خود برخلاف معنی نبوت است. زیرا وظیفه شخص نبی همان سیاست است که در سند قبل اشاره شد.


برای دیدن کتاب گنجینه حدود و احکام روی ادامه مطلب کلیک کنید.


مشخصات کتاب گنجینه حدود و احکام

0760_گنجینه_حدود.jpg

صفحه 236 سطر 7

o4fn_236.jpg

موضوع : احکام بهائیّت ,