z
بهائیت شناسی
www.Baha9.ir
منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • کل بازدیدها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین به روز رسانی :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل مطالب :
درباره ما

" بسم الله الرّحمن الرّحیم "
اینجانب تلاش می کنم با استفاده از کتابهای رهبران بهائی، احکام، اعتقادات و تناقضات بهاء و عبد البهاء و شوقی را از کتابهای آنها استخراخ کرده با سند و مدرک در اختیار این فرقه گمراه قرار دهم، تا حقیقت بر آنان روشن گشته به آغوش اسلام عزیز باز گردند.
وَ السّلَامُ عَلَی مَن اِتَّبَعَ الهُدَی.
« بابائی »
جستجو


دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان

ابزار و قالب وبلاگ

کاربردی
logo-samandehi
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
ارسال شده در 1397/11/29 ساعت 08:17 توسط بابائی

                             دروغگوئی حسینعلی بهاء

 

    خداوند متعال از میان بندگانش کسانی را به نبوت و رسالت برگزید که از دیگران  ازهمه جهت برتر بودند، در بندگی، صداقت، امانتداری، ساده زیستی، انفاق و کمک به دیگران، ظالم نبودن و خیرخواه دیگران بودن که به تعبیر امام صادق علیه السلام خداوند متعال افرادی را برای رسالت انتخاب فرمود که دو صفت بارز داشتند: یکی صداقت و راستگوئی بود و دوم امانتداری.

 

    آنچه که از رفتار و گفتار و آثار میرزا حسینعلی نوری مشاهده می شود عکس آن چیزی است که خداوند متعال از انبیای خویش انتظار داشته و دارد و از میان همه آنها برجسته تر صداقت و راستگوئی می باشد که در پیامبر خود خوانده بهائیت نه تنها دیده نمی شود بلکه برعکس دروغگوئی و عدم صداقت فراوان مشاهده می شود.


    وقتی میرزا حسینعلی نوری مازندرانی ادعای نبوت و رسالت نمود، علمای اسلام به روشنگری پرداخته تا مردم مسلمان ایران به دام چنین شیادان نابکاری گرفتار نشوند. بدین جهت میرزا حسینعلی در کتاب ایقان به علمای اسلام فحاشی نموده و به مذمت آنان پرداخت و گفت آنان در روزگاران گذشته نیز مردم را از معرفت الهی باز داشتند، سپس در کلامی سراسر کذب در صفحه 10 سطر 1 می گوید: «چنانچه همه انبیاء به اذن و اجازه علمای عصر سلسبیل شهادت را نوشیدند و به أعلی افق عزت پرواز نمودند».

 

     کذب این گفتار چنان واضح و روشن است که برای هر فردی این امکان وجود دارد تا خود به مطالعه تاریخ زندگی انبیای الهی بپردازد و به صئق و کذب گفته های پیامبر دروغین بهائیت پی ببرد. به گواه مورخین از میان 124 هزار پیامبر الهی قریب به اتفاق آنها به مرگ طبیعی از دنیا رفتند بجز دو یا سه نفر مانند حضرت یحیی که به دستور پادشاه ستمگر زمانش و بنا بدرخواست زنی فاحشه بخاطر پیروی از هوای نفس او را به شهادت رساند و حضرت زکریای نبی هم که مردم زمانش خودسرانه او را به شهادت رساند و هیچکدام با اطلاع و آگاهی علمای عصر نبوده است.

 

   اما پیامبرانی مانند حضرت آدم، شیث، نوح، هود، صالح، یونس، یعقوب، یوسف، ایوب، لوط، ابراهیم، اسماعیل، اسحاق، ادریس، الیاس، الیسع، داوود، سلیمان، ذوالکفل، شعیب، موسی و هارون به مرگ طبیعی از دنیا رفتند و کسی آنها را به قتل نرسانده است. بنابراین آنچه که میرزا حسینعلی نوری در کتاب ایقان ادعا می کند که همه انبیا به اذن علمای عصر به شهادت رسیدند، سخنی به غایت کذب می باشد که از امثال میرزا حسینعلی نوری این اکاذیب بعید نیست چرا که وی دروغی بزرگتر از آن را نیز بر زبان رانده که این دروغ در مقابل آن از ارزش کمتری برخوردار است و آن ادعای نبوت و رسالت خودش است که وی در عین اینکه اعتراف به خاتمیت رسول اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم می کند، باز مدعی نبوت و رسالت شد که این ادعا توسط خانواده اش نیز مورد تکذیب قرار گرفت.

 

برای دیدن کتاب ایقان روی ادامه مطلب کلیک کنید.



موضوع : دروغگوئی رهبران بهائی , 
ارسال شده در 1397/11/23 ساعت 08:50 توسط بابائی

                                       دولت بهیه روسیه


    پیروان میرزا حسینعلی نوری عبدالبهاء را مرکز میثاق و مبین آیات الهی (کلمات حسینعلی بهاء) می دانند و چنان قداست و جایگاهی را برای وی قائل هستند که مسیحیان برای حواریون حضرت مسیح قائل بودند، بدین جهت کلمات او را همانند کلمات حسینعلی بهاء قلمداد نموده و به آن اهمیت داده و ارزش قائل هستند.


    عبدالبهاء در تعریف و تمجید از دولت فخیمه روسیه که این فرقه آئینشان را به آنان وامدار هستند، چرا که نیکلاویچ الکساندر دوم با مساعدت و یاری خویش حسینعلی را از زندان نجات داد و جان ناقابل او را از خطر اعدام حفظ نمود که میرزا پس از آزادی در لوحی که برای وی نازل کرد، مقامی بس والا به او اعطاء نمود. بهمین خاطر عبدالبهاء در سال 1268 شمسی از پیروانش می خواهد تا برای تداوم و استمرار دولت الکساندر سوم (فرزند نیکلاویچ الکساندر دوم) امپراطور روسیه دست به دعا برداشته و دوام دولت و ازدیاد شوکتش را از خدا بخواهند.


    عزیزالله سلیمانی در کتاب مصابیح هدایت جلد 2 صفحه 232 سطر 11 به نقل از عبدالبهاء می نویسد: «... جمیع دوستان به دعای دوام عمر و دولت و ازدیاد حشمت و شوکت اعلی حضرت امپراطور اعظم الکساندر سوم و اولیای قوی شوکتش اشتغال ورزند زیرا که در الواح منیعه که در این اوقات از ارض مقدس عنایت و ارسال رفته می فرمایند آنچه را که ترجمه و خلاصه آن این است که به پاس.. که همواره امر حضرت مالک وری به حفظ و مراعات آن تعلق یافته باید این طایفه مظلومه ابدا این حمایت و عدالت دولت بهیه روسیه را از نظر محو ننمایند و پیوسته تائید و تسدید حضرت امپراطور اعظم و جنرال اکرم را از خداوند جل جلاله مسئلت نمایند».

  

    اما این پیشگوئی جناب عبدالبهاء همانند سایر پیشگوئی ها خلاف از آب در آمد و الکساندر سوم پس از پنج سال از دعای عبدالبهاء و پیروان بهائی اش در دهم آبان 1273 پس از 14 سال سلطنت در سن 49 سالگی از دنیا رفت و فرزندش نیکلای الکساندرویچ از خاندان رومانوف به جای او نشست که تا انقلاب فوریه 1917 (بهمن 1295) بر سر کار بود.


    جالب اینجاست که رهبران این فرقه با استفاده از جهل پیروان خویش چنان وانمود می کردند که دعا و در خواست آنان از خدا اجابت بی چون و چرای آن را در پی دارد و سلطنت تزار روس سالیان سال تداوم خواهد یافت. اما پنج سال بیشتر طول نکشید که خداوند متعال برای اینکه دروغگو را رسوا نماید، از برکت دعای عبدالبهاء مرگ تزار روس را اعلام نمود تا به مردم جاهل و نادان بهائی نشان دهد که رهبران این فرقه رسولان الهی نبوده که دعای آنان به اجابت رسد. بلکه رسولان شیطانی اند و دعای آنان برعکس تعبیر می شود.


برای دیدن کتاب مصابیح هدایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.



موضوع : پیشگوئی رهبران بهائی , 
ارسال شده در 1397/11/18 ساعت 08:46 توسط بابائی

                                    یک بام و دو هوا

 

    میرزا حسینعلی مازندرانی پیامبر خود خوانده بهائیان از طرفی مدعی ست که با نزول کتاب اقدس، احکام بیان منسوخ گردیده و قابل عمل برای پیروانش نیست. از طرفی می گوید اراده نسخ بیان را نداشته و کسانی که بیان را منسوخ و فاقد اعتبار می دانند، لعنت کرده، می گوید نه تنها بیان و احکام آن نسخ نشده، بلکه در آینده نیز نسخ نخواهد شد.

 

   حسینعلی نوری در این زمینه در کتاب بدیع صفحه 390 سطر می گوید: «قل ان المشرکین ظنوا بانا اردنا ان ننسخ ما نزل علی نقطة البیان... و لکن اراد بهذا الظهور ان یثبت ما نزل من عند نقطة البیان... فسوف نثبت احکامه و نبرهن آثاره فی الارض بقدرة و سلطان مبینا». یعنی همانا مشرکین گمان کرده اند ما اراده نسخ آنچه بر نقطه بیان (علی محمد باب) نازل شده داریم ... ولی خداوند اراده نموده با این ظهور ( ظهور حسینعلی بهاء) آنچه از جانب نقطه بیان نازل شده تثبیت گردد پس به زودی احکام او را تثبیت می کنیم و آثارش را در زمین با قدرت و اقتدار به روشنی آشکار می سازیم.

 

    پیامبر خود خوانده بهائیت همچنین در مورد جایگاه والای کتاب بیان نزد پیروانش در کتاب مجموعه الواح مبارکه صفحه 350 می نویسد: «... نقطه اولی در بیان فارسی بتفصیل مرقوم داشته اند، رجوع به آن نمائید که حرفی از آن کفایت می کند همه اهل ارض را و کان الله ذاکرا کل شئ فی کتاب مبین». یعنی خدا همه چیز را در کتاب بیان ذکر نموده است. و آن قدر این کتاب ارزشمند است که یک حرف آن برای کل بشریت کفایت می کند!

 

   طبق گفته میرزا حسینعلی، آنچه علی محمد شیرازی از قتل و  غارت، جنایات، ضرب اعناق، سوزاندن کتب و اوراق، هدم بقاع و قتل عام عمومی در کتاب بیان دستور داده، نزد وی از آنچه در آسمان ها و زمین است، محبوب تر می باشد! بدنبال کشف این مسئله که چرا حسینعلی نوری تا این حد کتاب بیان را تائید می کند، معلوم می گردد که وی در پی اثبات مقام خویش (من یظهره الله) است تا بدین وسیله دلیل محکمی در مقابل معترضین خود داشته باشد. بدین جهت در کتاب اقتدارات صفحه 45 و 46 می گوید: «کل می دانند که به این ظهور أعظم ما نزّل فی البیان ثابت و ظاهر و محقق شده و اسم الله مرتفع گشته و آثارالله در شرق و غرب انتشار یافته و بیان فارسی مخصوصاً در این ظهور امضاء شده مع ذلک متصلاً نوشته و می نویسند که بیان را نسخ نموده اند که شاید شبهه در قلوب القا شود و معبودیت عجل (گوساله، منظور حسینعلی نوری برادرش یحیی صبح ازل می باشد) محقق گردد.

 

   نتیجه اینکه اگر منتقدین به سخنان غیر عقلانی علی محمد باب در کتاب بیان معترض شوند، میرزا حسینعلی نوری می گوید سخنان باب به ما بهائیان ارتباطی ندارد، چرا که با نزول اقدس، «بیان» نسخ شده است. اما وقتی منکرین بهاء از وی سندی مبنی بر اثبات مقام «من یظهره اللهی» طلب نمایند، می گوید به کتاب «بیان» مراجعه نمائید.


برای دیدن کتاب بدیع، محموعه الواح مبارکه و اقتدارات روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 



موضوع : تناقضات رهبران بهائی , 
ارسال شده در 1397/11/14 ساعت 08:26 توسط بابائی

                                     نمله فانیه


    میرزا حسینعلی مازندرانی که در آثارش خود را خدای خدایان و خالق جهانیان می نامد و به پیروانش حکم می کند که کور شوند و کر باشند تا فقط او را ببینند و صدای او را بشنوند! و به بندگان جاهل خویش دستور می دهد تا او را بپرستند و قبر او را قبله گاه خویش سازند، وقتی که از حاکم و سلطان زمانش احساس خطر می کند، خود را مورچه ای ناچیز می نامد تا بدین وسیله از دست آنان خلاص شده و حاکمان و پادشاهان اعمال و کردارش را ببخشند و از تقصیراتش چشم بپوشند.


    میرزا حسینعلی نوری در کتاب ادعیه حضرت محبوب، جلد 1، صفحه 338 سطر 10 می نویسد:«این نمله فانیه را بسرادق عرفانت راه نمودی و در ظلّ خباء مجدت مأوی دادی».


    ملاحظه می کنید که میرزا حسینعلی نوری مازندرانی پیامبر خود خوانده بهائیان که خود را ملقب به بهاءالله نامید، در این عبارت خود را مورچه فانی و از بین رفته قلمداد می کند. یعنی چیزی که اصلا به چشم نمی آید و شئی حقیر محسوب می شود. این چنین است استقامت مؤسس و رهبر فرقه ضاله بهائیت.


برای دیدن کتاب ادعیه حضرت محبوب روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



موضوع : جهالت سران بهائی , 
ارسال شده در 1397/11/11 ساعت 08:34 توسط بابائی
همراهان گرامی، در پیام رسان ایتا با ما همراه باشید.
         
http://s9.picofile.com/file/8346214076/%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7.png

ارسال شده در 1397/11/8 ساعت 08:47 توسط بابائی

                        نویسنده ایقان می تواند خدا باشد


    میرزا حسینعلی نوری مازندرانی پیامبر خود خوانده بهائیان زمانی که در بغداد به حالت تبعید بسر می برد، در سال 1278 قمری برابر با 1861 میلادی کتابی در جواب سوالات حاجی سید محمد خال دائی علی محمد شیرازی و در اثبات ادعای علی محمد باب که خود را قبلاً از پیروان او می دانست، در طی دو شبانه روز نوشت. این کتاب معروف به رساله خالویه بود که بعدها به اسم ایقان نامیده شد.


    حسینعلی مازندرانی با ذکر مطالب خلاف واقع و یک سلسله تحریفات در آیات و احادیث اسلامی در این مجموعه هدف انتقادات دانشمندان و افراد محقق و متدین قرار گرفته است. اما آنان که چشم و گوش بسته تسلیم عقائد مورد بحث میرزا حسینعلی نوری شده اند، ایقان را وحی منزل دانسته و اعتراف نموده اند که صاحب این کتاب می تواند ادعای خدائی کند.


    میرزا حیدرعلی اصفهانی از پیروان فرقه ضاله بهائیت در کتاب بهجت الصدور صفحه 198 سطر 4 می نویسد: «یکی از بهائیان می گوید کتاب مبارک ایقان را فرستاد... کتاب را باز نمود و فرمود: تا حال کتاب به خوبی و تمامی و فصیحی این کتاب نوشته نشده است. انبیاء و حکماء و عرفا و علما کل عاجزند از آوردن یک سطر و یک مطلبش و صاحب این کتاب و لو ادعای خدائی کند حقش است و ثابت می فرماید و کل باید تصدیق نمایند».


برای دیدن کتاب بهجت الصدور روی ادامه مطلب کلیک کنید.



موضوع : ادعاهای بهاءالله , 
ارسال شده در 1397/11/1 ساعت 08:34 توسط بابائی
نام کتاب: توضیح واضحات در مرام باب و بهاء

مؤلف: محمد مردانی

برای دریافت کتاب روی دریافت کلیک کنید.


download



موضوع : کتب ردیه بهائیت ,